Friday, August 7, 2009

PAS DAH BUTA HATI TERSASAR DARI PERJUANGAN SEBENAR


Ramai berpendapat desakan PAS Selangor supaya kerajaan negeri itu mengugurkan Ronnie Liu sebagai Exco adalah satu sandiwara.
Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Ahmad Shabery Cheek berkata “Ini semua sandiwara PAS sahaja. Tidak akan ada apa-apa yang berlaku. Ronnie Liu akan terus jadi Exco dan dia (Liu) akan terus guna kuasanya menghalang mereka yang melaksanakan operasi penguatkuasaan.
“Dia akan terus campur tangan dan PAS akan bersuara kononnya dia serius tapi `nothing happens’ (tiada apa-apa akan berlaku) selepas ini,” katannya. Apatah lagi kini PAS akan hadapi satu lagi Pilihanraya Kecil di Permatang PASir... macam biasa promote diri awal-awal lah...bagaimana?..
Konon perjuangkan Islam... bila?.. masa nak Pilihanraya... Habis.. sebelum ni buat apa?.. makan gaji buta...PAS pejuang Islam hanya bila Pilihanraya nak tiba... selain itu... Pas masukkan Islam dalam bakul sampah....
(ASPIRASI BANGSA.BLOGSPOT.COM)
berapa banyak lagi penipuan yang PAS nak tutup, berapa ramai lagi yang PAs nak anak Melayu tersasar? berapa lama lagi PAS mampu bersekongkol dengan YAHUDI DAP? berapa banyak yang PAS nak DAP dan PKR sapu hak Melayu? Berapa berapa berapa? kerana kalau kalau sudah tiba ajal, adakah PAs masih lagi boleh bertahan????
Sedar lar, rumah kata pergi, kubur kata mari....
wALLAHUAALAM....

2 comments:

  1. Salam DQ,

    Deme kan tahu, Khalid Ibrahim hidup mewah semasa jadi CEO PNB dulu, semenjak dia jadi CEO PNB, dividen ASB merudum samapi sekarang, dia mana tahu hal-hal agama Islam, yang dia tahu dapat cari duit tak kira datang dari mana...... sebab itu dia tidak kisah apa DAP buat, PAS hanya untuk melonjak dia jadi MB sahaja...

    ReplyDelete
  2. PAS sekarang dah gila kuasa, tak kiralah walau Agama dijadikan sandaran, asalkan dapat jawatan dan kuasa.

    Pengikutnya belum sedar lagi, dah dicucuk hidung, ikut saja.Lama-lama akan dijual oleh PKR dan DAP. Kita tunggu dan lihatlah.

    ReplyDelete