Friday, June 19, 2009

TRIMAS MAS, TERIMA KASIH AIR ASIA




Dah sampai hari jumaat pun ni, petang kang sure banyak keta membelah jalanan, banyak tujuan iyer lah esok lusa hujung minggu mungkin masih banyak lagi urusan yang ahrus dibereskan.

Cuti sekolah pun dah berakhir, dua minggu cuti memang ramai anak-anak yang mengambil peluang bercuti membawa keluarga menziarahi ibu ayah di kampung, bagus lar gitu.. xkurang juga yang mengambil kesempatan membawa keluarga melancong ke luar negara.. kebetulan pula dua syarikat penerbangan gergasi negara iaitu MAS dan AIR ASIA membuat tawaran tambang murah, apa lagi ramailah antara kita yang mengambil kesempatan ini.. Kawan Qaseh bagitahu dia menandatangan lebih daripada 400 borang permohonan kakitangan kerajaan yang memohon untuk bercuti ke luar negara..

Terima kasih lah kepada MAS dan AIR ASIA yang memahami keinginan kakitangan yang berpendapatan sederhana ini. Dengan adanya tawaran sebegini, sekurang-kurangnya merasa jugak melancong ke luar negara. Kalau xlepas ke Paris London sekurang-kurangnya dapat menikmati udara di Kota Bandung da Paris pun sudah cukup berbaloi...

Indahnya hidup di Malaysia yang aman damai serta mempunyai tempat percutian yang menarik.. Walalhuaalam

1 comment: